lauantai 11. helmikuuta 2017

I love you Honeybunny

Olen suoraan sanottuna hieman huono löytämään aikaa sellaiseen turhuuteen kuin bloggaaminen. 

Hieman itsestäni. Olen Helsingin kantakaupungin alueella asuva, alle 4-kymppinen Nainen. Olen useimpia miehiä päätä pidempi ja varsinkin korkokengät jalassa pituuteni lähentelee kahta metriä helposti. Tyyliltäni olen erittäin muuntautumiskykyinen. Osaan myös käyttäytyä kaikissa tilanteissa sulavasti ja itsevarmasti. Esiintyminen ja ihmisten hurmaaminen on minulle äärettömän helppoa, mutta joskus koen ihmisten viettelyn raskaana. Suosikki-ihmistyyppini on sellainen, jolle voi puhua luontevasti kaikesta. Myöskin laskea leikkiä kaikesta ja vain olla ajoittain yhdessä luontevasti hiljaa. Arvostan suorapuheisuutta ja rohkeutta, kohtaan sitä loppujen lopuksi hyvin harvoin. 
Ystävänä olen helppo, mutta ajoittain omaan kuoreeni vetäytyvä. Viihdyn erinomaisesti omassa seurassani. Pidän yksin matkustamisesta ja kaipaan harvoin ihmiskontakteja. Täydellinen astronautti tai tutkimusmatkailija? :)

Minuun on todella vaikea tehdä vaikutusta. Johtuen siitä, että tunnen kaikenlaisia ihmisiä (me Dominat olemme taatusti parhaiten verkostoituneita tyyppejä), en jaksa aina innostua. Tätä on vaikea selittää oikein. Yritän kuitenkin. Joskus minusta tuntuu, että keräilen ihmisiä. Jos joku tuttu aloittaa "satutkohan tietämään ketään joka..", niin vastaukseni yleensä on ; "kyllä". 

Saan viikottain kymmenittäin orjahakemuksia ja muita ruinausviestejä. Sadan joukosta vastaan ehkä yhdelle. Jotkut kirjoittavat fantsasioitaan, jotkut pitkiä esittelyjä itsestään, jotkut pyytävät päästä rahaorjaksi, shoppailuehdotuksia, matkoja, mitä nyt mieleen tulee. Harvoin kuitenkaan pelkkä materia kolahtaa, tai söpö poitsu treenatulla kropalla. Miehen iällä tai ulkonäöllä on harvoin mitään merkitystä - mitä tulee orjuuteen. Minulle on tärkeää pystyä keskustelemaan luontevasti, heittämään vitsiä ja minuun voi luottaa 100%. En koskaan koe tarvetta laverrella kenellekään orjasuhteista, en edes muille Dominoille (joista en tunne montaakaan). Pysyn tarkoituksella erossa piireistä, sillä joillain tämä touhu menee naurettavuuden tuolle puolen. En oikein ymmärrä sitä, kuinka lokeroitua tämä touhu voi joidenkin harrastajien keskuudessa olla. Olen Domina ja täysi Sadisti. En koskaan käytä turvasanoja. Rajat löytyvät ajan kanssa kokeilemalla. En myöskään koskaan toteuta sessioita täysin toiveiden pohjalta. Orjan on hyvä antaa odottaa toivomaansa. Pohtia olenko unohtanut, odottaa nöyränä ja tuntea suurta kiitollisuutta kun toteutan toiveen. Sen täytyy olla palkinto ja taiteilijalla täytyy olla vapautensa. Minua ei määräillä eikä kahlita - koskaan. 

Tänään vastasin yhdelle. Hän ei tarjonnut rahaa eikä oikeastaan kertonut paljoa itsestään. Hän kertoi minun kuulostavan helvetin pelottavalta ja tämä tietenkin kiihotti minua suuresti. Tuskanhiki orjan pinnassa on seksikästä. Jutut joihin pystyn.. niiden kuuluukin pelottaa. Paljon. 

Tänään oma kotiorjani saa harvinaista herkkua. Haluan pitkästä aikaa käyttää pvc-reisisaappaitani. Hän rakastaa niitä, mutta en ole toteuttanut pyyntöä piiiiiiitkään aikaan, sillä "reisarit" ovat muodostuneet hänelle ärsyttäväksi hokemaksi. Nyt kun ole kuullut aiheeseen liittyvää ruinausta hetkeen, on minun aika hieman vilauttaa niitä ;)

Ai niin, instagram profiilini on nimeltään DitaDivine, Bdsm-Baarin profiilini löytyy nimellä Dita-Divine ;) Enjoy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti